Termes i condicions
1. Reserva i material
Autoritzo a The British Factory Language School (The British Factory SL) el cobrament mitjançant domiciliació bancària de 50€ a mode de reserva de plaça. Aquest pagament no serà reembolsable en cap cas i es descomptarà de la primera quota del curs. Aquesta primera quota incorporarà el cost del material de tot el curs (60€). El termini per abonar la resta del curs serà segons les condicions del punt 2. L’alumne rebrà la totalitat de la reserva en cas de cancel·lació per part del centre. En aquests casos el centre podrà proposar a l’estudiant inscrit altres cursos del seu catàleg, sent decisió de l’estudiant acceptar el canvi o sol·licitar la devolució de l’import abonat.
2. Pagaments i domiciliació bancària
El preu total de curs ha estat prorratejat en deu mensualitats (de setembre a juny) independentment del nombre de classes que es rebin cada mes. Les quotes mensuals o l’únic pagament anual s’efectuaran a través de domiciliació bancària de l’1 al 5 de cada mes, sent el setembre del 2023 el primer mes i el juny del 2024 l’últim. Al primer import de setembre anirà inclosos els conceptes següents: primera quota i material, restant l’import de la reserva. El material s’ha d’abonar de manera íntegra abans de començar el curs. Els rebuts tornats pel banc tindran un càrrec addicional del 10% sobre l’import de la quota. Els rebuts tornats s’han d’abonar en un termini de 7 dies naturals. En cas contrari, es donarà de baixa a l’alumne automàticament.
3. Descomptes
Els descomptes no són acumulables. No es faran canvis de preus en les contractacions que es produeixin abans d’una promoció o que per la raó que fos, no haguessin tingut un descompte en el moment de la matrícula.
4. No assistència i/o pagament, baixes i reemborsaments
El centre es reserva el dret de donar de baixa com a alumne actiu en rebre la devolució del rebut dues vegades seguides. Si es fa un únic pagament (anual) i l’alumne no pot continuar el curs, l’import no és reemborsable sota cap circumstància. La no assistència a classe, sense comunicació prèvia a la nostra oficina, no pressuposa una baixa ni eximeix del pagament de la quota. Si l’alumne cessés definitivament en la seva assistència a classe per causes alienes al centre, haurà d’abonar la quota del mes en curs, i no s’han de reemborsar honoraris ja pagats. Aquells alumnes inscrits que sol·licitin donar de baixa la inscripció a un curs hauran d’avisar amb 10 dies d’antelació a l’1 de cada mes i emplenar la sol·licitud pertinent a la recepció del centre, en cas contrari es farà efectiu el pagament del mes següent. Els alumnes que renuncien a la plaça i deixen el curs anual, en cas que vulguin tornar-se a inscriure l’any següent hauran de tornar a abonar les despeses de matriculació i hauran de repetir el mateix nivell que van abandonar, tret que justifiquin un nivell superior amb algun certificat oficial o examen.
5. Nombre d’alumnes per grup
Els grups tenen un nombre màxim de vuit i un mínim de tres alumnes variable depenent de les característiques del grup. Queda a criteri de la direcció del centre dividir o cancel·lar el grup en funció de les necessitats del centre. El centre es reserva el dret de cancel·lar algun grup durant el curs escolar si no es mantenen els números mínims destudiants. Aquesta circumstància es posarà en coneixement dels alumnes afectats, els quals rebran informació daltres grups disponibles o, si sescau, sabonarà limport que no ha gaudit del mes vigent o mesos, en cas del pagament anual. El centre de reserva és el criteri d’alterar les xifres si ho considera oportú.
6. Canvis de nivell/hora/grup
El centre podrà aconsellar, i si escau decidir, el canvi de nivell per aconseguir el màxim aprofitament dels cursos. Així mateix, tot aquell alumne que vulgui canviar d’hora, grup o nivell haurà de sol·licitar-ho per escrit a la Direcció. Aquests canvis estaran subjectes a la disponibilitat de places als grups, hores i nivell sol·licitats. El centre podrà efectuar canvis en els dies lectius dels seus cursos respecte del publicat al seu catàleg, web, informació directa, telèfon o email, garantint sempre l’horari escollit per l’estudiant.
7. Avaluació
Al llarg del curs es realitzaran diverses proves, tant escrites com orals, per determinar la consecució dels objectius fixats. Aquestes proves tenen caràcter obligatori. Per passar de nivell, l’alumne ha d’haver aprovat el 50% dels continguts al llarg del curs.
8. Certificats Oficials Cambridge
Els alumnes que estiguin fent un curs Cambridge Exams han de fer una simulació d’examen al final de cada trimestre. Per poder matricular-se a l’examen oficial han d’haver aprovat amb un 60% el darrer test. Les taxes de l’examen oficial Cambridge no estan incloses al preu del curs.
9. Reglament del centre
Quan l’alumne entri a classe, ha de parlar o intentar parlar l’idioma que s’estigui impartint. S’ha de respectar el material i les instal·lacions del centre (cadires, taules, cortines, ordinadors, cortines…). És important el respecte als companys i al professor. Si algun alumne tingués alguna incomoditat o patís faltes de respecte per part de companys és molt important que avisi el centre perquè aquest prengui mesures. No es pot menjar, beure o fer servir el mòbil durant la classe. Si no es compleix aquest reglament, el centre es reserva el dret a rescindir la matrícula de l’alumne.
10. Docència
El centre es reserva el dret de canviar el professor per exigències de direcció sense avís previ als alumnes. S’entendrà que el centre, malgrat el canvi, compleix les seves obligacions i els seus serveis.
11. Cancel·lació i/o recuperació de classes
En cas de cancel·lació d’una classe per part del centre, ja sigui per baixa del professor o circumstàncies similars, podrà ser recuperada segons mut acord del centre amb els alumnes. Les classes cancel·lades es podran recuperar, però no es reemborsarà la quota. Les classes cancel·lades per força major (problemes meteorològics, accidents, etc.) no seran recuperades ni abonades. El centre no efectuarà cap tipus de devolució dels diners, compensació o ajornament de classes per raons laborals, mèdiques o qualsevol altra circumstància personal que impedeixi a l’estudiant assistir al curs.
12. Classes Particulars
El màxim de persones duna classe particular són dos alumnes. En cap cas no es podrà pagar la quota de Particulars per formar grups. Un cop començades les classes, si l’alumne hi ajornés, se li concedirà el termini d’1 mes per reprendre-les. Un cop transcorregut aquest termini, aquest horari acordat es cancel·la i se n’haurà de pactar un altre que tingui disponible el professor. En cas de no poder assistir a una classe, l’alumne haurà d’avisar a la recepció del centre amb una antelació mínima de 8 hores dins l’horari d’oficina (de dilluns a divendres, de 09.00-20.00), tant per email com per mòbil o whatsapp. En cas de no rebre avís, la classe es donarà per impartida i serà abonada. Els bons de classes particulars s’han de gaudir abans de l’últim dia del curs general (de setembre de 2023 a juny de 2024). Els bons contractats a l’estiu s’hauran de gastar durant el mes dels intensius del juliol.
13.
El centre té fins a una setmana abans d’iniciar el curs per avisar possibles modificacions del grup i/o dates del curs o l’anul·lació de la inscripció en cas que no s’hagi format grup.
14.
Les condicions aquí descrites, així com la quantitat de la quota, i altres despeses i descomptes són només aplicables per a aquest curs 2024-2025.